تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب لیدرهای استقلال روی سکوهای ورزشگاه تختی

لیدرهای استقلال در یک اقدام عجیب قصد به جنجال کشیدن دیدار تیم‌شان مقابل نفت را داشتند.

در نیمه دوم دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال که از ساعت 16:35 در ورزشگاه تختی آغاز شده است، با حواشی عجیب و غریبی همراه بود. مهم‌ترین اتفاق این نیمه هجوم لیدرهای استقلال به جایگاه تماشاگران تیم نفت بود، در حالی که دقایقی از گل استقلال می‌گذشت و نفتی‌ها در تدارک جبران گل خورده بودند عده‌ای از لیدرهای استقلال در یک اقدام عجیب و بودار به یک‌باره سمت تماشاگران نفتی رفته و با الفاظ بسیار رکیک قصد حمله به آنها را داشتند که ماموران نیروی انتظامی مانع شدند. این اتفاق باعث شد حتی بازیکنان داخل زمین هم در یک لحظه تمرکزشان به هم بخورد و سکوها را نظاره‌گر باشند. جالب اینکه تصویربرداران تلویزیون نیز دوربین‌های خود را به سمت سکوها بردند و در این لحظه ماموران نیروی انتظامی مانع فیلمبرداری آنها شدند.

* هنگام درگیری تماشاگران بین ماموران یگان ویژه و ماموران نیروی انتظامی مشاجره پیش آمد.

* ماموران یگان ویژه قصد دستگیری لیدرهای استقلال را داشتند اما به یک باره ناپدید شدند. در این بین رئیس کانون هواداران استقلال سمت ماموران استادیوم آمده و تأکید زیادی داشت که هیچ اتفاقی روی سکوها نیفتاده است.

* علی دایی بابت اتفاقاتی که دقیقاً بالای سر او رخ داد متعجب بود.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را شش هزار و 854 نفر اعلام کرد.

* هر وقت که ایمان مبعلی برای ارسال کرنر پشت توپ می‌ایستاد هواداران استقلال به شدت او را هو می‌کردند. آنها خاطره خوشی از ضربات کرنر هافبک نفتی‌ها نداشتند. از این جهت که در بازی قبل این دو تیم در جام حذفی نفت دو بار روی ضربات کرنر مبعلی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل استقلال تعدادی از بازیکنان این تیم در شادی گل خود حرکات عجیب و غریبی را مقابل تماشاگران نفتی که اکثراً پرسپولیسی بودند، انجام دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب لیدرهای استقلال روی سکوهای ورزشگاه تختی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..