تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسر بنیامین نتانیاهو بازجویی شد

به گزارش فارس، در ادامه رسیدگی به پرونده فساد مالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز پنجشنبه همسر بنیامین نتانیاهو مورد بازجویی قرار گرفته است.

سه شنبه هفته جاری بود که رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند پلیس این رژیم قرار است باز هم از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل بخاطر فساد مالی بازجویی کند.

بنا بر این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی برای سومین بار در یک هفته اخیر از «بنیامین نتانیاهو» بخاطر پرداخت رشوه، فساد مالی و سوء استفاده از قدرت بازجویی خواهد کرد.

حالا امروز پنجشنبه رسانه های صهیونیستی در خبری فوری گزارش دادند که «سارا نتانیاهو» همسر نخست وزیر به منظور تحقیق درباره این پرونده مورد بازجویی قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری درباره خبر بازجویی از همسر بنیامین نتانیاهو اشاره نکرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسر بنیامین نتانیاهو بازجویی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..