تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان بهداشت و درمان انگلیس بحران زده است

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما، جرمی کوربین رهبر پرجمعیت ترین حزب انگلیس گفت: تداوم اجرای سیاست ریاضت اقتصادی و کاهش چهار و شش دهم میلیارد پوندی بودجه خدمات اجتماعی و سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس ، آن را دچار بحران کرده است. 


جرمی کوربین در ادامه واکنش ها به بحران بهداشت و درمان انگلیس که این روزها به نقل محافل اجتماعی و رسانه ای این کشور مبدل شده است افزود: کالج سلطنتی پزشکان اعلام کرده است در پی افزایش مراجعه به بیمارستان ها تعیین نوبت ها طولانی شده است و بیماران برای درمان دچار مشکل شده اند. 


رهبر حزب کارگر انگلیس پرسید: آیا نمی شود دولت هفتصد میلیون پوندی را که وعده داده است سال 2019 به بخش بهداشت و درمان انگلیس اختصاص دهد هم اکنون در اختیار آن قرار دهد و از مشکلات بکاهد. 


وی همچنین با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت افزود : دولت به جای کاهش مالیات شرکت های بزرگ باید آن را دریافت و خرج نیازمندان و صرف خدمات برای بیماران در بیمارستان ها می کرد. 


نخست وزیر انگلیس نیز در واکنش به اظهارات کوربین که او را متهم به انکار واقعیت های شبکه بهداشت و درمان انگلیس کرده است گفت : من قبول دارم که دولت باید بیش تر تلاش کند اما باید دانست که مشکلات بهداشت و درمان انگلیس یک شبه قابل حل نیست و هشدار ها درباره درجه وخامت اوضاع بهداشت و درمان این کشورنیز کم تر از آن چیزی است که بیان می شود.


ترزا می افزود: داشتن سازمان بهداشت و درمان مطلوب نیازمند داشتن یک اقتصاد قوی است.


در این حال، مدیر عامل سازمان صلیب سرخ انگلیس شرایط بهداشت و درمان این کشور را فاجعه بار خواند و گفت : صدها هزار نفر که نیازمند دریافت خدمات اجتماعی اند به علت اجرای سیاست ریاضت اقتصادی دیگر نمی توانند خدمات و کمک هایی همچون گذشته دریافت کنند. 


مایک ادمسون تصریح کرد: کاهش میلیاردی بودجه بهداشت و درمان موجب بروز فاجعه انسانی در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس شده است. 


اداره ملی آمار انگلیس این هفته اعلام کرد روزانه دو بیمار از تشنگی و یا گرسنگی دربیمارستان ها یا خانه های سالمندان انگلیس جان خود را از دست می دهند. 


بنا بر اعلام این نهاد فقط در سال 2015 میلادی، 1022 بیمار در خانه های سالمندان یا بیمارستان های دولتی انگلیس از گرسنگی و یا تشنگی جان باختند که این گونه افراد در انگلیس، به "فراموش شده برای مرگ" مشهور شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان بهداشت و درمان انگلیس بحران زده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..