تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای دستگاه برجسته نگار، پرکنز و بهدید به بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل

اهدای دستگاه برجسته نگار، پرکنز و بهدید به بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، بهزاد ستاری در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه از خدمات و موفقیتهای بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل بسیار خرسند شده است، اظهار داشت: خدمات این بخش، نقش تأثیرگذاری در حضور فعال تر روشندلان استان در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی داشته است.

وی، با بیان اینکه درصدد هستیم دستگاه پرکنز و بهدید نیز به بخش روشندلان کتابخانه مرکزی تحویل داده شود، افزود: تجهیز بخش روشندلان، کمک مؤثری در جهت فعالیتهای علمی و فرهنگی نابینایان و کم بینایان خواهد بود.

ستاری در بخش دیگری از سخنان خود، کسب مشاوره از کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان توسط مهدهای کودک در حوزه خرید کتاب را مورد تأکید قرار داده و تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، موجب انس گرفتن این قشر با ارزشهای فرهنگی و اجتماعی میشود.

این مسئول، برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی برای روشندلان و خانواده های آنها، خرید کتاب از بنیاد رودکی و اهدا به بخش روشندلان کتابخانه مرکزی و کمک در جهت راه اندازی بخش روشندلان کتابخانه عمومی شهید اسدی مشکین شهر را از دیگر برنامه های مدنظر خود اعلام کرده و خاطرنشان ساخت: متأسفانه برخی از خانواده های روشندلان، نابینائی فرزندان خود را باور نکرده و لذا در هدایت آنها به سمت حضور فعال در عرصه های اجتماعی، تعلل می ورزند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از همکاری بهزیستی استان در حوزه های روشندلان و کودکان با کتابخانه های عمومی، مهدهای کودک را بعد از نهاد خانواده، مهمترین مراکز برای کتاب خوان کردن کودکان بیان کرده و گفت: در عادت کتابخوانی کودکان، نقش مربیان مهدهای کودک بسیار حائز اهمیت است.

رباب عزیزخانی، در خصوص برگزاری دوره آموزشی برای مربیان مهدهای کودک اعلام آمادگی کرده و افزود: در این دوره ها، شناسائی کتاب های مفید، فواید کتابخوانی و روشهای نهادینه کردن عادت کتابخوانی در کودکان آموزش داده خواهند شد.

وی، بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل را از قسمتهای مهم کتابخانه دانسته و ادامه داد: درصدد هستیم با راه اندازی بخش روشندلان کتابخانه عمومی شهید اسدی مشکین شهر، خدمات کتابخانه ای به این اقشار را گسترش دهیم.

مشاور استاندار، برگزاری نشست کتاب خوان، مراسم روز عضای سفید و نشست های نقد و بررسی کتاب با حضور روشندلان را از جمله برنامه های برگزار شده اعلام کرده و تصریح کرد: در حال حاضر، بیش از 30 داوطلب فعال، در خصوص ضبط کتب صوتی مورد نیاز روشندلان با کتابخانه مرکزی اردبیل همکاری دارند.

قابل ذکر است که در این دیدار، دکتر بهزاد ستاری، از برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی در حوزه های کودکان و روشندلان تقدیر نموده و لوح سپاس بهزیستی استان را به رباب عزیزخانی اهدا نمود.

همچنین، در ادامه این دیدار، با حضور فرشاد مؤفق رئیس کتابخانه مرکزی و سجاد فداکار مسئول بخش روشندلان این کتابخانه، از بخش های روشندلان و ضبط کتب صوتی کتابخانه مرکزی اردبیل بازدید بعمل آمد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای دستگاه برجسته نگار، پرکنز و بهدید به بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..