تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست وزیر مجارستان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا، در پیام نخست وزیر مجارستان آمده است: اینجانب از شنیدن خبر ناگهانی و غم انگیز درگذشت عالیجناب علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهوری اسبق جمهوری اسلامی ایران شدیدا متاثر شدم.
این پیام می افزاید: هاشمی رفسنجانی رهبر سیاسی آینده نگری بود که همیشه برای رفاه و پیشرفت ملت خود اهمیت قائل بود. مایه افتخار اینجانب است که شخصا ایشان را در دسامبر 2015 در سفر به ایران ملاقات کردم. در این دیدار ذکاوت، دانش و تعهد راسخ ایشان به کشورش تاثیر بسزایی بر من گذاشت.
نخست وزیر مجارستان در سفری که در سال 2015 به ایران داشت، علاوه بر مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و معاون اول رئیس جمهوری با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دیدار و گفت وگو کرده بود.
علاوه بر نخست وزیر مجارستان، 'لسلو سابو' قائم مقام وزارت امورخارجه مجارستان نیز با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست دفتر یادبود رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار وفادار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را امضا کرد.
اروپام**436**شبس*1613*انتشار: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست وزیر مجارستان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..