تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال 20 میلیون یورویی بازیکن حریف ایران

کد خبر: ۴۵۹۹۸۵

۳۴۹  بازدید

بازیکن تیم ملی فوتبال چین، حریف ایران در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه با انتقالی ۲۰ میلیون یورویی به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ کشورش تبدیل شد.

خبرگزاری تسنیم: ژانگ چندگدونگ، هافبک - مهاجم تیم ملی فوتبال چین با مبلغ 20 میلیون یورو از تیم بیجینگ گوآن به تیم هبی چاینا انتقال یافت.

شبکه تی‌وی‌ان در سایت خود پیرامون انتقال ژانگ چندگدونگ نوشته است: فوتبال باشگاهی چین بسیاری از ستاره‌های جهان را به سمت خود می‌کشاند و پرداخت دستمزدهای کلان تیم‌های چینی شامل بازیکنان این کشور هم شده است. 

انتقال 20 میلیون یورویی بازیکن حریف ایران

ژانگ چندگدونگ با انتقال 20میلیون یورویی به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال چین تبدیل شد. این بازیکن قابلیت بازی در پست‌های دفاع راست و خط میانی را دارد.

هدایت باشگاه هبی چاینا را مانوئل پلیگرینی بر عهده دارد و ستاره‌های همانند استفان امبیا، جروینیو و باکوتا در این تیم چینی بازی می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال 20 میلیون یورویی بازیکن حریف ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..