تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصری: دوست دارم برای رئال زیدان بازی کنم

کد خبر: ۴۵۹۹۸۴

۶۴۱  بازدید

سمیر نصری، ستاره فرانسوی سویا از علاقه خود برای کار کردن زیر نظر زیدان صحبت کرد.

ورزش سه: نصری که تابستان امسال از منچسترسیتی به سویا پیوست و هم اکنون از بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می شود، در مصاحبه جدید خود به تمجید از زین الدین زیدان، سرمربی موفق رئال مادرید پرداخت.

نصری: دوست دارم برای رئال زیدان بازی کنم

نصری در همین رابطه گفت:« عملکرد او در رئال باورنکردنی بوده است. پس از 32 بازی او از رکورد گواردیولا، مورینیو و پیگرینی پیشی گرفت. سال 2016 را با ثبت سه افتخار بزرگ برای رئال به پایان برد و تیم او ماه هاست که شکست نخورده است.

دوست دارم زیر نظر او کار کنم؟ چرا که نه و این یعنی برای رئال بازی خواهم کرد. زیدان شگفت آور است. خیلی عجیب است که یک فوتبالیست بسیار بسیار بسیار بزرگ، به یک مربی بزرگ نیز تبدیل شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصری: دوست دارم برای رئال زیدان بازی کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..