تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش گلرخسار به شکست نفت

کد خبر: ۴۵۹۹۸۲

۱۳۵۶  بازدید

مالک باشگاه نفت در پیامی به شکست تیم نفت تهران مقابل استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، نادر گلرخسار، مالک باشگاه نفت در پیامی به شکست یک بر صفر نفت‌تهران مقابل استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر واکنش نشان داد. متن این پیام به شرح زیر است:

به همه آنهایی که با تصمیمات خود برد استقلال مقابل نفت را رقم زدند، تبریک می‌گویم. اول به کمیته انضباطی که حاضر نشد ادعاهای مطرح شده توسط سرمربی نفت درباره اتفاقات بازی با سپاهان را بشنود و بداند و بعد حکم صادر کند. دوم به دبیرخانه فدراسیون که از سر اتفاق و بدون نیت 10 روز پس از رسانه‌ای شدن حکم محرومیت علی دایی و درست 24 ساعت قبل از بازی، احکام انضباطی دیدار با سپاهان را به باشگاه نفت فاکس کرد و با این تأخیر ناخواسته فرصت درخواست تجدیدنظرخواهی محرومیت سرمربی نفت را با این بهانه‌ها سلب کرد.

همچنین وظیفه خود می‌دانم از داور محترم مسابقه هم تشکر و تقدیر کنم و از کمیته داوران هم ممنونیم که امسال طبق گفته کارشناسان خبره داوری، هشت پنالتی تیم نفت گرفته نشده و چهار بازیکن حریفان اخراج نشده‌اند و در سه بازی امسال مقابل استقلال انواع اشتباهات را شاهد بوده‌ایم. همچنین از ورزشگاه تختی که طبق قرارداد می‌گویند پول برگزاری بازی در زمین شماره یک را پرداخت کنید و حق تمرین را هم در این زمین نداشته و در زمین تمرینی این ورزشگاه می‌توانید تمرین کنید، اما حریف ما در زمین شماره یک تمرین می‌کند. به آنهایی که مدافع ما (آقای دانشگر) را هم با ارائه گزارش اشتباه مانند دایی محروم کردند هم، تبریک می‌گویم. البته به خیلی‌های دیگر هم تشکر و تقدیر بدهکاریم. به همه دست‌های پشت و روی پرده که ما را از دستورات و لابی‌های خود بی‌خبر گذاشته‌اند. به ویژه آنها که دستور دادند مجوز تمرین حریف ما در زمین خودمان صادر شود. از سازمان لیگ هم بسیار سپاسگزاریم که به درخواست‌های ما مبنی بر عدم ورود دوربین‌ها تا پرداخت حق پخش واقعی خیلی توجه دارند!

ما به همه تشکر و تقدیر بدهکاریم و از تیم و مربیان خودمان طلبکار که چرا حریف ابر و باد و مه و خورشید و فلک نشدند تا استقلال پیروز نشود. در پایان هم متاسفیم برای فوتبالی که به اسطوره‌ها و بزرگانش توهین و فحاشی می‌شود، اما به جای عذرخواهی و دلجویی از آنها شکایت هم می‌کنند. ما که فوتبالی نیستیم و فقط علاقه مند به فوتبال هستیم و امیدوار به اینکه فوتبالی‌ها در قبال این توهین‌های سازماندهی شده به دایی‌ها، پروین‌ها، مایلی‌کهن‌ها و در گذشته به منصورخان و ناصرخان‌ها سکوت نکنند و ان‌شاءالله که وزیر محترم ورزش و جوانان با دستور صریح خود این شعارهای ناشایست به آقای گل جهان و دیگر بزرگان ورزش را ریشه‌یابی کرده و برخوردی قاطع با این انفاقات سازماندهی شده داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش گلرخسار به شکست نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..