تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد گردشگری رویایی و جذاب برای سفر انفرادی فراموش نشدنی+تصاویر

در این مقاله سعی داریم بهترین مقصد گردشگری برای یک سفر انفرادی را به شما معرفی کنیم.

مقصد گردشگری رویایی و جذاب برای سفر انفرادی فراموش نشدنی

بهترین مقصد گردشگری برای سفر انفرادی

یکی از بهترین راه‌های در اختیار گرفتن تجربه‌های جدید و مورد استفاده در زندگی سفر کردن است. بازدید از فرهنگ و جاذبه‌های بین‌المللی موجب تاثیر بسیار مثبتی روی زندگی افراد دارد. در این مقاله سعی داریم بهترین مقصد گردشگری برای یک سفر انفرادی را به شما معرفی کنیم.

وقتی صحبت از سفر به میان می‌آید، تحقیق در رابطه با تجربه دیگران به اندازه تصمیم سفر مهم است و باید به آن توجه شود. همیشه اینگونه بوده که چشم‌انداز سفر یک فرد به یک کشور غریبه ترسناک جلوه داده شده است. ولی سفر کردن به تنهایی, باعث می‌شود تا انسان با فرصت‌ها، چالش‌ها و انسان‌های جدید و متفاوت آشنا شود و این خود یک کلاس درس پراهمیت در زندگی است.

در کشورهای خاورمیانه، آفریقای شمالی و آسیا همیشه احتمال این که خانم‌های محلی به سمت زنان گردشگر تنها بروند و از آنان مهمان‌‌نوازی کنند، بیشتر است. این مهمان‌‌نوازی می‌تواند شامل دعوت به خانه برای صرف غذای محلی یا کمک کردن و سوال پرسیدن از فرد در رابطه با کشورهای مقصد و مبدا وی باشد.

نتیجه این نوع تجربه‌ها می‌تواند از تجربه خود سفر گران‌بهاتر باشد و حتی موجب بالا رفتن اعتماد به نفس فرد و از بین بردن مرزهای ذهنی ما در مورد ارتباط با افراد مختلف شود. ولی به صورت کلی جاهایی مانند اروپا، استرالیا، نیوزیلند و کانادا به عنوان مقاصدی که زنان تنها به آن‌ها سفر می‌کنند، خیلی معروف‌تر هستند.

همچنان در جاهایی مانند دوبلین و آمستردام شما با مشکلاتی مثل متوجه نشدن زبان مردم برخورد نمی‌کنید. مردم کشورهای آلمانی زبان، زبان انگلیسی را مانند زبان اول خود صحبت می‌کنند. البته جاهایی مانند استرالیا و نیوزیلند ساخته شده‌اند برای افراد کوله‌گردی که تنها سفر می‌کنند و دلایل آن وسایل حمل‌ونقل عمومی وسیع و ارزان‌قیمت، شبکه هتل‌های گوناگون و گسترده و مردم مسافردوست است. در زیر چند مقصد خوب دیگر برای کوله‌گردان، مخصوصا خانم‌هایی که قصد تنها سفر کردن را دارند، معرفی می‌کنیم.


هند

مقصد گردشگری رویایی و جذاب برای سفر انفرادی فراموش نشدنی

یکی از رنگارنگ‌ترین و ماجراجویانه‌ترین کشورهای دنیا هند است. ولی سفر به این کشور زیبا با ترس امکان‌پذیر نیست. با سفر به این کشور با انواع ماجراجویی‌ها و شلوغی‌ها سر و کله خواهید زد. این جمله بین کوله‌گردان باتجربه بسیار معروف است که وقتی به تنهایی موفق به سفر به شبه قاره هند شدید می‌توانید راحت به تمام نقاط دیگر دنیا سفر کنید.

در حقیقت هند، با دارا بودن یکی از غنی‌ترین جوامع فرهنگی و به دلیل چهارچوب معنوی و روحانی غالب بر جامعه یکی از ارزشمندترین مقاصد سفر برای کوله‌گردان به شمار می‌رود. حتی با توجه به پیشرفت اقتصادی هند، کوله‌گردی زنان تنها هندی در کشور خودشان هم در حال پیشرفت است. پس اگر کسی می‌خواهد سفر انفرادی به نقاط دیگر دنیا برایش آسان‌تر شود، باید سفر و گردش در شبه قاره هند را در نظر داشته باشد.

مراکش

 مقصد گردشگری رویایی و جذاب برای سفر انفرادی فراموش نشدنی

در بیشتر مناطق مراکش جو اروپایی حاکم است و می‌توان مسافران فراوانی را در این کشور زیبا دید. سخت‌گیری زیادی از سوی پادشاهی مراکش برای حفظ امنیت در بازارها و مناطق شهرهای دیگر به کار گرفته شده است تا محیطی آرام برای لذت بردن از زیبایی‌های باستانی این شهر فراهم آورد. شهر ساحلی صویره که فاصله‌ای ۳ ساعته با پایتخت مراکش دارد، یکی از آرام‌ترین و زیباترین دیدنی‌های این کشور است. افرادی که عاشق عکاسی هستند، می‌توانند در هر پیاده‌روی، سوژه‌‌های فراوانی برای عکاسی پیدا کنند.

این کشور زیبا میزبان گردشگران بسیاری از کشورهای غربی است و دلیل آن امنیت بالای این کشور و زیبایی‌های باور نکردنی آن است. برای افرادی که به تنهایی به دنبال ماجراجویی در کشورهای دیگر می‌باشند، مراکش می‌تواند یک گزینه فراموش‌نشدنی باشد.

ایسلند

مقصد گردشگری رویایی و جذاب برای سفر انفرادی فراموش نشدنی

بدون شک ایسلند کشوری است که گردشگران را به دور از مرزهای سلیقه‌ای محو زیبایی طبیعی خود می‌کند، از شفق‌های قطبی گرفته تا دریاچه‌ها و دشت‌های بی‌نظیر. ایسلند یکی از کشورهایی است که باعث می‌شود افراد تجربه سفر خود را تا آخر عمر از یاد نبرند.  ایسلند یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. آمار جرم بسیار پایین و کیفیت خدمات پزشکی بسیار بالاست و این مهم ایسلند را برای یک ماجراجویی تک نفره تضمین می‌کند.

ولی باید نسبت به خطرات آب‌وهوایی در بعضی از فصل‌های سال در برخی نقاط این کشور مطلع بود و قبل از سفر اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کرد. آتش‌فشان‌‌های فعال این کشور یکی دیگر از زیبایی‌های پرهیجان این کشور است. با اینکه این آتش‌فشان‌ها در طول سال بارها فعالیت می‌کنند مردم ایسلند به آن‌ها عادت کرده‌اند و یاد گرفته‌اند که چگونه در کنار آن‌ها زندگی کنند.

ویتنام

مقصد گردشگری رویایی و جذاب برای سفر انفرادی فراموش نشدنی

پس از کشور توریستی تایلند، ویتنام یکی از امن‌ترین مقاصد جنوب شرقی برای مسافران تنهای ماجراجو مخصوصا خانم‌هاست. مردم این کشور به قدری خون‌گرم هستند که فضای امنی ایجاد کرده است تا حتی مقصدی مطمئن برای مادران تنهای غربی با فرزندان باشد.

در این کشوری مشکلی برای ارتباط برقرار کردن ندارید، بیشتر مردم در شهرهای بزرگ توریستی به زبان انگلیسی مسلط هستند و از آنجایی که ویتنامی‌ها از سنین پایین علاقه زیادی به یادگیری زبان انگلیسی دارند، همیشه به ویتنامی‌های جوانی برخورد خواهید کرد که خواستار مکالمه با شما هستند.

یکی از چالش‌های سفر به ویتنام مشاهده فقر در برخی از روستاهای کوهستانی آن است که بیشتر گردشگران خارجی با داوطلب شدن در گروه‌های مردمی نقشی انسانی در کمک کردن به هم‌نوعان خود دارند.

118سفر

اخبار مرتبط:

شهرهایی برای تنها سفر کردن زنان

اینجا مشهورترین مقصد گردشگری لاکچری در کل دنیاست! + تصاویر

مقاصد گردشگری بسیار زیبا و بکر در آسیا که ندیده اید+تصاویر

مقصد گردشگری محبوب ستاره های مشهور برای تعطیلات +تصاویر

10 مقصد گردشگری در انتهای دنیا !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد گردشگری رویایی و جذاب برای سفر انفرادی فراموش نشدنی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..