تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزار سفر; قفل هوشمندی که با بلوتوث تلفن همراه میتوانید کنترل کنید+تصاویر

در این مطلب از ابزار سفر به معرفی یک قفل هوشمند می‌پردازیم.

ابزار سفر قفل هوشمند

ایربالت یک قفل هوشمند مجهز به سیستم بلوتوث است که برای باز شدن تنها از تلفن همراه شما فرمان می‌گیرد. در ادامه ابزار سفر با ما همراه باشید.

ما در جهانی مملو از فناوری‌ها و ابزار کاربردی زندگی می‌کنیم که زندگی را برای ما راحت‌تر و در عین حال پیچیده‌تر ساخته‌اند. به نظر می‌رسد، امروزه، هر چیز تازه و نویی که ساخته می‌شود بخشی از زنجیره‌ای گسترده از ابزار و لوازم مرتبط و به هم پیوسته را تشکیل می‌دهد. اکنون با آشنایی با ایربالت (AirBolt) می‌توانید این قفل سفری را نیز به این مجموعه بزرگ و در حال گسترش اضافه کنید.

ابزار سفر; قفل هوشمندی که با بلوتوث تلفن همراه میتوانید کنترل کنید

ایربالت قفل هوشمند سفری است که نه تنها چمدان شما را قفل و غیرقابل نفوذ نگه می‌دارد بلکه در هر کجای دنیا که باشید امکان ردیابی وسایل سفر را برای شما فراهم می‌کند. این قفل هیچ کلید بازکننده‌ای ندارد؛ بنابراین در صورت سرقت چمدان، سارق به راحتی نمی‌تواند از شر قفل راحت شود و باز کردن قفل برای او به هیچ وجه آسان نخواهد بود. همچنین، نیازی به رمزگذاری و به خاطر سپردن رمزهای پیچیده نیست؛ این یعنی اینکه اصلا دغدغه فراموشی احتمالی شماره رمز را هم نخواهید داشت. اگر چمدان و وسایل خود را از دست دهید، در صورتی که این قفل به وسایل شما وصل باشد، می‌توانید با استفاده از سیستم GPS ایربالت وسایل خود را به آسانی ردیابی کنید.

ابزار سفر; قفل هوشمندی که با بلوتوث تلفن همراه میتوانید کنترل کنید

قاعدتا اتصال این قفل به چمدان و وسایل سفر، تنها کاربرد آن نیست. شما می‌توانید در هر مکان و شرایطی که هستید ایربالت را به هر وسیله‌ای که دوست دارید متصل کنید.

کجارو

اخبار مرتبط:

ابزار سفر , دوربین فیلمبرداری اکشن مسافرتی+تصاویر

ابزار مورد نیاز برای راحت سفر کردن در دنیای دیجیتال

ابزار سفر: کتاب‌خوانی برای مسافران +تصاویر

ابزار سفر ;شارژر دو منظوره برای سفر که هم دیواری میشود هم همراه+تصاویر

ابزار سفر;با سایلنت پارتنر صدای خروپف را در سفر دور بزنید+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزار سفر; قفل هوشمندی که با بلوتوث تلفن همراه میتوانید کنترل کنید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..