تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز سیزدهم

روز سیزدهم برنامه کاهش وزن #لاغرشو شروع شد. حالا میتونیم بگیم چیز زیادی به پایان دوره نمونده و امیدوارم که نتیجه ی خوبی تا بحال گرفته باشید. نکته ای هم درمورد دوستانی که تازه با لاغرشو آشنا شدند. شما می تونید از لینکی که در انتهای صفحه قرار دادیم استفاده کنید و از روز اول شروع کنید. با دکترسلام همراه باشید با برنامه غذایی روز 13هم.

# نمونه برنامه غذایی روز سیزدهم: ناشتا:

۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان

صبحانه:

شیر برنج ۱ لیوان + ۱ ق.م. مربای گل محمدی یا شیره انگور

میان وعده:

لیمو شیرین ۱ عدد + خرمالو ۱ عدد + چای سبز با دارچین ۱ لیوان + ۱ تکه کوچک شکلات تلخ (۹۰ درصد)

ناهار:

نیم ساعت قبل ناهار ۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان و بعد از آن سالاد بدون سس (همراه با سرکه بالزامیک و ۱ ق م روغن زیتون) مصرف کنید.

استانبولی پلو (مخلوط پخته برنج + سیب زمینی + قارچ + گوجه فرنگی) ۸ ق.غ. + دوغ کم چرب ۱ لیوان یا ماست کم چرب ۴ ق.غ

میان وعده:

سیب ۱ عدد + ژله رژیمی ۳ ق.غ + هویج رنده شده آزادانه مصرف شود.

شام:

سوپ سبزیجات ۱ لیوان

قبل از خواب:

۱ لیوان شیر کم چرب +۱ عدد خرما

# هیچوقت قبل از خواب کربوهیدرات نخورید!

این بار هم داستان در مورد هورمون هاست. شب ها، میزان نفوذپذیری انسولین کاهش می یابد، بدین معنی که برای هضم شدن کربوهیدرات هایی که شب خورده اید، باید انسولین بیشتری نسبت به همیشه ترشح شود. شما می دانید که سطح بالای انسولین، می تواند چربی سوزی را کم کند و فرایند ذخیره چربی را قوت ببخشد.

به علاوه هنگامی که می خوابید، در ۹۰ دقیقه ی آغازین بدنتان هورمونی به نام هورمون رشد (GH) ترشح می کند که نوعی تجزیه کننده ی چربی است. هورمون رشد نه تنها چربی سوزی را افزایش می دهد، بلکه برای عضله سازی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز مهم است. اما کربوهیدرات ها، برای ترشح هورمون رشد مانند یک سد عمل می کنند. پس بهتر است با یکی از این دو حالت به رختخواب بروید:

با شکم خالی، یا حتی بهتر، با شکمی حاوی مواد پروتئینی بدون هیچ کربوهیدراتی.این کار اجازه خواهد داد تا گلوکز خون پایین مانده، و ترشح شبانه ی هورمون رشد آسان شود.

# بنابراین این کار را انجام دهید: سه ساعت قبل از اینکه بخوابید، هیچ چیزی نخورید. گزینه ی بهتر این است که چهار ساعت مانده به وقت خوابتان، یک وعده ی پروتئینی بخورید و سه ساعت قبل از خواب هم دوباره یک وعده ی فقط پروتئینی مانند شیک وی، پنیر کم چرب یا سینه ی مرغ بخورید. اگر میل دارید کمی سبزیجات هم می توانید بخورید.

⊗ همراهان عزیز از امروز روزانه نیم ساعت حلقه زدن را شروع کنید ⊗ تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی

برای مشاهده ی تمامی روزهای لاغرشو روی لینک زیر کلیک کنید:

تمامی برنامه های لاغرشو

منبع: دکتر سلام

ارسال شده در 23 دی 1395 توسط 21 روز با موضوع تغذیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز سیزدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..