تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش نگران کننده توان سایبری حماس/ تل آویو: حزب‌الله خطرناک‌تر است

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از رای الیوم، منابع امنیتی بلندپایه اسراییل اذعان کردند که حماس توان خود را در حوزه جنگ سایبری به شکل نگران کننده ای افزایش داده است ولی حزب الله از حماس دراین حوزه به مراتب خطرناک تر است چون مستقیما تحت حمایت ایران قرار دارد.

 

به نوشته رای الیوم، حماس بخش سایبری خود را به راه انداخته است و از کارشناسان در این زمینه کمک می‌گیرد و این تلاش مستمر از چند ماه پیش نشان از در خطر بودن امنیت اطلاعات و تأثیر آن بر امنیت ملی است.

 

شبکه بی بی سی در این ارتباط گزارش داد: به گفته دستگاه‌های امنیتی اسرائیل، حماس با توسل به اغوای جنسی نظامیان اسرائیلی، به جاسوسی و کسب اطلاعات از آنان مبادرت می‌کند.


 مقامات اطلاعاتی اسراییل از کشف طرحی توسط حماس خبر داده‌اند که طبق آن، افرادی ضمن برقراری ارتباط اینترنتی با نظامیان اسرائیلی، وانمود می‌کنند که زنان مشتاق آشنایی با آنان هستند و به این ترتیب در صدد نفوذ و هک تلفن‌های هوشمند آنان برمی‌آیند.

 

منابع اطلاعاتی اسرائیل گفته‌اند که برای این منظور، افراد وابسته به جنبش حماس از طریق فیسبوک، نظامیان اسرائیلی را ردگیری و سپس تصاویری از زنان جذاب را به تلفن‌های آنان ارسال کرده‌اند با این هدف که این نظامیان یک برنامه چت اینترنتی را در تلفن همراه خود نصب کنند. حماس از طریق نصب این برنامه، در صدد نفوذ به این تلفن‌ها بوده است.

 

512

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش نگران کننده توان سایبری حماس/ تل آویو: حزب‌الله خطرناک‌تر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..