تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست سنگین دیگری برای شهرداری گرگان در خانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز تم بسکتبال شهرداری گرگان با نتیجه سنگین 84 بر 49 برابر میهمان خود تیم پالایش نفت آبادان مغلوب شد.

در این یددار در پایان کوارتر نخست تیم نفت آبادان با نتیجه 15 بر 3 پیروز شد و در کواتر های دوم و سوم نیز با نتایج 36 بر 13 و 28 بر 62 به برتری رسید و در پایان نیز با نتیجه 84 بر 49 برابر میزبان به برتری دست یافت.

محمدمهدی ایزدپناه سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه سعید محمدی، مجید قاسم‌زاده، ساسکن آبرامیان، فیلیپ تونسینیچ و راول مارشال به زمین مسابقه فرستاد.

این دیدار با حضور تماشاگران گرگانی در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد.

با این نتیجه تیم شهرداری گرگان با وجود حمایت های تماشاگران خود تاکنون نتوانسته بردی در خانه داشته باشد و در انتهای جدول قرار داد که این وضعیت سبب ناامیدی هواداران پرشمار این تیم شده و باید مسئولان ورزش و شهرداری برای بهبود اوضاع تیم فکری کنند.

در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه هفته آینده تیم شهرداری گرگان میزبان تیم لوله آاس شیراز است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست سنگین دیگری برای شهرداری گرگان در خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..