تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر کشور از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا(ص) اراک بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی قبل در ادامه برنامه‌های سفر امروز خود به استان مرکزی در مجتمع حوزوی خاتم الانبیا(ص) اراک حضور یافت و از این مجتمع بازدید کرد.

عملیات ساخت این مجتمع حوزوی در زمینی به مساحت 15 هکتار از سال 1391 آغاز شده است که فاز نخست این مجتمع در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع زیربنا و همچنین 48 واحد مسکونی برای اساتید این مجتمع حوزوی با حضور آیت‌الله نوری همدانی به بهره‌برداری رسید.

ساخت و توسعه این حوزه در راستای احیای حوزه علمیه اراک بوده و این مهم در 2 فاز و در زمینی به مساحت 15 هکتار طراحی شده که فاز نخست شامل حوزه علمیه برادران در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع با زیربنای 24 هزار متر مربع و فاز دوم آن منازل اساتید بوده که در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و در 48 واحد تهیه شده است.

در بازدید وزیر کشور که جمعی از مسئولان ارشد استان مرکزی وزیر کشور را همراهی می‌کنند رحمانی فضلی در جریان روند ساخت و تکمیل این پروژه حوزوی قرار گرفت.

وزیر کشور در این برنامه از بخشهای مختلف ساخت و ساز پروژه حوزوی خاتم الانبیای اراک بازدید و در جریان امور مربوطه قرار گرفت.

به گزارش تسنیم وزیر کشور تا ساعتی دیگر در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری مرکزی حضور می‌یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر کشور از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا(ص) اراک بازدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..