تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آستان قدس رضوی در حوزه آب سرمایه­ گذاری می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سید مرتضی بختیاری در دیدار با مدیران آب منطقه ­ای خراسان شمالی اظهار کرد: در مهرماه سال جاری سد غلامان در استان خراسان شمالی که توسط شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی ساخته شده است، به بهره برداری رسید که اقدام بزرگی برای توسعه کشاورزی منطقه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این سدها با هدف مهار سیلاب‌ها و جلوگیری از فرسایش خاک حاصلخیز، مهار آب‌های سطحی، بهبود کشاورزی و افزایش سطح درآمد و اشتغال‌زایی در منطقه خراسان شمالی ساخته‌ خواهد شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: یکی از محوری ترین اقدامات برای تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به مقوله کشاورزی و خودکفایی در تولید محصولات غذایی است که رابطه مستقیم با زندگی مردم دارد.

در ابتدای این دیدار عطارزاده؛ مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی به بیان نکاتی درباره ضرورت حفظ و توسعه منابع آبی کشور و توجه به مقوله کشاورزی در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال پرداخت.

مدیرعامل آب منطقه ای خراسان شمالی نیز از ورود و حمایت های آستان قدس رضوی برای توسعه و محرومیت زدایی استان خراسان شمالی قدردانی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آستان قدس رضوی در حوزه آب سرمایه­ گذاری می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..