تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متوسط سرعت وسایل نقلیه راه‌های مواصلاتی لرستان، ۷۸ کیلومتر بر ساعت

متوسط سرعت وسایل نقلیه راه‌های مواصلاتی لرستان، ۷۸ کیلومتر بر ساعت

علی زندی فر ظهردر جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تاریخ ۲۲ دی ماه امسال، بالاترین سرعت وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان لرستان در محور الیگودرز - ازنا به ثبت رسید.

وی افزود: بیشترین سرعت وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی استان لرستان به میزان ۹۴ کیلومتر بر ساعت در محور الیگودرز به ازنا ثبت شده است. ‌

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به میانگین تردد در جاده‌های لرستان در روز ۲۲ دی ماه امسال گفت: از مجموع ۲۴۶ هزار و ۲۸۴ تردد ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان طی روز گذشته، محور دورود - سه‌راهی «چالان چولان» با ۱۱ هزار و ۸۵۳ وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

زندی فر ادامه داد: سه راهی «چالان چولان» - دورود با ۱۱ هزار و ۵۹۵ و خرم‌آباد -سه‌راهی «چالان چولان» با ۱۰ هزار و ۹۴۷ وسیله نقلیه به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم تردد در این روز قرار داشتند.

وی متوسط سرعت وسایل نقلیه را در راه‌های مواصلاتی لرستان، ۷۸ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: ساعات اوج تردد بین ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده که سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت‌شده ۲۶ درصد گزارش شده است

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متوسط سرعت وسایل نقلیه راه‌های مواصلاتی لرستان، ۷۸ کیلومتر بر ساعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..