تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر فوتبال/ گلایه سرمربی پیکان از کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهر قدس

به گزارش ایرنا، «مجید جلالی» امروز - پنجشنبه - در نشست خبری پس از دیدار با گسترش فولاد،افزود: در 15 دقیقه نخست خوب نبودیم و حریف از این ضعف ما به خوبی استفاده کرد و به گل رسید اما پس از دریافت گل، شرایط تیم ما عوض شد و جبران کردیم و در نیمه دوم نیز موقعیت های خیلی زیادی داشتیم.
وی اظهار داشت: کیفیت چمن ورزشگاه شهر قدس در دیدار سه هفته قبل برابر فولاد خوزستان خیلی خوب بود و نمی دانم چه اتفاقی برای زمین افتاده است که امروز کیفیت خوبی نداشت.
جلالی خاطر نشان کرد: فکر می کنم که دیدار سنگینی امروز برای هر دو تیم بود، هر چند که ما می توانستیم با کمی دقت بیشتر برنده دیدار باشیم.
سرمربی پیکان، گفت: هدف ما در دیدارهای آینده، ارایه فوتبالی بهتر است و این جزو اهداف اصلی تیم پیکان است.
دیدار تیم های پیکان و گسترش فولاد تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این تساوی پیکان با 26 امتیاز به صورت موقت در رده سوم جدول قرار گرفت و گسترش فولاد نیز 21 امتیازی شد و رده نهم را تصاحب کرد.
ورزشی**3783**1067** 1701
خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر فوتبال/ گلایه سرمربی پیکان از کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهر قدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..