تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیعی: باید شأن برهانی حفظ شود

کد خبر: ۴۵۹۹۴۴

۳۴۸  بازدید

مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد است بازیکنان تیمش عملکرد خوب و راضی‌کننده‌ای مقابل گسترش فولاد از خود نشان دادند.

خبرگزاری تسنیم: محمود شیعی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: عملکرد بازیکنان پیکان بسیار خوب بود و از آنها راضی هستم. بالاخره این بازی نخست تیم ما در نیم‌فصل دوم بود و بدن بازیکنان به خاطر اینکه تازه از تعطیلات آمده بودند، زیاد آماده نبود. امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

وی درخصوص لیست ورودی و خروجی بازیکنان تیم پیکان نیز اظهار داشت: ما دو بازیکن به نام‌های امیرحسین کریمی و مهران موسوی به ترکیب تیم خود اضافه کردیم که کریمی در این بازی نیز برای پیکان به میدان رفت. همچنین منتظر نظر آقای جلالی برای جذب یک بازیکن دیگر هستیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد جدایی آرش برهانی از این باشگاه تصریح کرد: برهانی به دلیل مصدومیتی که داشت، نمی‌توانست تیم ما را همراهی کند. او به خاطر شرایطی که داشت، دوست داشت از تیم ما جدا شود. ما باید شرایطی را برای برهانی فراهم کنیم تا شأن این بازیکن حفظ شود، چون برهانی بازیکن بزرگی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیعی: باید شأن برهانی حفظ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..