تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک قلاده گرگ از استخر آب کشاورزی در چناران نجات یافت

به گزارش افکارنیوز،

هادی موسی پور با اشاره به جریان نجات گرگ از استخر کشاورزی در توابع چناران، اظهار کرد: استخر تازه احداث از نوع پلیمری و فاقد هرگونه حصار و نکات ایمنی بوده و به همین دلیل یک قلاده گرگ روز گذشته پس از سقوط، به دلیل جنس دیواره های آن در داخل استخر محصور شده بود. این استخر در محدوده اراضی کشاورزی بین روستاهای نوبهار و بازه از توابع چناران بود لذا در پی گزارش مردمی، ماموران آتش نشانی گلبهار در محل حاضر و نسبت به نجات و رها سازی آن در طبیعت اقدامات لازم صورت پذیرفت.

موسی پور ادامه داد: گرگ‌ها گنجینه با ارزش حیات وحش محسوب می‌شوند و وجود آنها در ایجاد تعادل اکولوژیکی ضروری است.

وی بیان کرد: این حیوان از افزایش جمعیت حیوانات ناتوان و بیمار در طبیعت جلوگیری می‌کند و براین اساس نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت طبیعت داشته و به نوعی طبیعت را هرس می‌کند تا سلامت بماند و کاهش جمعیت آنها باعث افزایش تعداد بیماری در جمعیت گیاه‌خوار ‌شده و شیوع و طغیان بیماری را موجب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک قلاده گرگ از استخر آب کشاورزی در چناران نجات یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..