تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مسکو به ادعاها درباره حملات سایبری روسیه علیه آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ؛ دیمیتری پسکوف در گفتگو با خبرنگاران گفت : بارها اعلام کرده ایم که قاطعانه هرگونه اتهاماتی را علیه روسیه در زمینه حملات سایبری به آمریکا رد می کنیم و معتقدیم این ادعاها کاملا احمقانه و بسیاری از آنهاساختگی و اطلاعات غیرحرفه ای است. 

به دنبال گزارش رسانه ها درباره حمله هکرهای روسیه به رایانه های کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا ، واشنگتن اکتبر سال گذشته میلادی مسکو را به سرقت اطلاعات سرورهای رایانامه شهروندان و سازمان های آمریکایی متهم کرد.

مسکو این اتهامات را رد کرده است و دیمیتری پسکوف اعلام کرد ادعاهای آمریکا در این زمینه احمقانه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مسکو به ادعاها درباره حملات سایبری روسیه علیه آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..