تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیطنت مبعلی، کنایه هواداران استقلال به بختیار و تشویق ۲ سرخپوش + تصاویر

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال در حالی از ساعت 16:35 دقیقه در ورزشگاه تختی آغاز خواهد شد که قبل از آغاز این بازی شاهد حواشی روی سکوها و داخل میدان بودیم.

* در فاصله 35 دقیقه مانده به آغاز بازی فقط حدود 800 نفر تماشاگر در ورزشگاه تختی حضور دارند. این در حالی است که رفته رفته به تعداد آنها اضافه می‌شود.

* اتوبوس‌های دو تیم ساعت 15:20 دقیقه وارد ورزشگاه تختی شد. 

* مهدی رحمتی به همراه سیدحسین حسینی جزء اولین نفراتی بودند که وارد زمین شدند و در این بین تماشاگران به شدت دروازه‌بان‌های تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند.

* با وجود اینکه تماشاگران استقلال تعدادشان زیاد نبود، آنها یک لحظه هم آرام و قرار نداشته و به شدت بازیکنان تیم شان را مورد تشویق قرار می‌دهند.

* مسئولان ورزشگاه در یک اقدام قابل توجه ورودی تماشاگران نفت و استقلال را از یکدیگر جدا کردند.

* بازیکنان استقلال ساعت 15:40 دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شدند که در این لحظه ورزشگاه منفجر شد. لحظاتی بعد نفتی‌ها به زمین آمدند که در این لحظه هواداران استقلال آنها را هو کردند.

* ایمان مبعلی موقع ورود به زمین برای بازیکنان استقلال شکلک درآورد و این مسئله خنده آنها را در پی داشت. او همچنین سمت پزشک استقلال رفته و او را در آغوش گرفت.

* هواداران استقلال ایمان مبعلی و ارسلان مطهری 2 بازیکن نفت را به شدت تشویق کردند و آنها را استقلالی خواندند.

* وریا غفوری که در ترکیب اصلی قرار نداشت با حضور در کنار زمین حسابی از سوی تماشاگران تشویق شد. 

* هواداران استقلال بنری در دست داشتند که روی آن با اشاره به بختیار رحمانی که خواستار جدایی از استقلال شده است، با کنایه گفتند که بماند و بجنگد.

116




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیطنت مبعلی، کنایه هواداران استقلال به بختیار و تشویق ۲ سرخپوش + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..