تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خداداد رضایی» به جمع شهدای فاطمیون پیوست+عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، مراسم تشییع پیکر شهید افغانستانی مدافع حرم «خداداد رضایی» امروز (پنجشنبه) با حضور پرشور مردم و خانواده شهدا در تهران برگزار شد. پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از تشییع بر دوش مردم تهران در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران و در جوار دیگر همرزمانش به خاک سپرده شد.

شهید «خداداد رضایی» بیست و پنج ساله و از شهدای لشکر فاطمیون بود که برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داوطلبانه عازم سوریه شده و توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

با حمله تکفیری‌ها به سوریه و در خطر قرار گرفتن حرم حضرت زینب(س)، عاشقان اهل‌بیت(ع) به دفاع از حرم بانوی کربلا پرداختند؛ از این رو افغانستانی‌های بسیاری که در سوریه بودند، جانانه از حرم اهل بیت(ع) دفاع کردند. همچنین افغانستانی‌های دیگری که در کشور افغانستان و سایر کشورها بودند به سوریه رفتند. حضور فاطمیون در سوریه حامل این پیام است که برای فاطمیون مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد و رزمندگان آنها هرکجا شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) در خطر باشند، به یاری آنها می‌شتابند.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خداداد رضایی» به جمع شهدای فاطمیون پیوست+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..