تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کاروان سلامت» هلال‌احمر به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهزاد پیروز فر ظهر پنج شنبه در جلسه مسئولان کمیته های تخصصی دهه فجر در سخنانی با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر لرستان همزمان با ایام دهه فجر اظهار داشت: این نهاد برنامه های خود را برای ۶۰ هزار عضو جوان عضو جمعیت هلال احمر اجرایی می کند.

وی با بیان اینکه دیدار اعضای جمعیت هلال احمر با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و ... از جمله برنامه های ایام دهه فجر خواهد بود گفت: همچنین حضور جوانان عضو جمعیت هلال احمر در نماز جمعه، استقرار آمبولانس امداد گر در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در روز راهپیمایی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این زمینه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر لرستان اجرای مانور سقوط از ارتفاع در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعزرام روحانیون عضو کانون طلاب جمعیت هلال احمر به مناطق محروم، اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم استان و ... را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر در ایام دهه فجر برشمرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کاروان سلامت» هلال‌احمر به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..