تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از بانوان بسکتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی

رئیس هیات هندبال استان کردستان از حضور بانوان کردستانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان هندبال ایران خبرداد و گفت: این اردوبه منظور حضور در مسابقات آسیایی برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سعید مردوخی گفت: در هشتمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان، ۲۲ بازیکن از شهر های مختلف کشور حضور دارند که زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات آماده سازی می پردازند.

وی افزود:دراین اردو شش بانوی کردستانی به منظور برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی آذربایجان حضوردارند.

مردوخی گفت: کادر فنی فدراسیون پیگیری های لازم را جهت حضور تیم ملی آذربایجان برای برگزاری اردوی مشترک و انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران انجام داده است و این تیم ۳۰ دی ماه به تیم ملی هندبال بانوان ایران در تهران ملحق می شود.

هشتمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران از27 دی تا 3 بهمن به میزبانی تهران برگزارمی شود.

مسابقات قهرمانی بانوان آسیا اسفند ماه در کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از بانوان بسکتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..