تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدخلقی را با این خوراکی ها بهبود دهید

یکی از دلایل بدخلقی و عصبانی شدن می تواند کمبود ویتامین مورد نیاز بدن باشد. که با شناخت عامل آن می توان به پیشگیری از آن یا درمان آن شتافت.

چند خوراکی برای بهبود بدخلقی: ویتامین B3

کمبود ویتامین B۳ منجر به بد اخلاقی، خستگی، تمرکز ضعیف و اضطراب می شود. از این رو میزان ویتامین B۳ مورد نیاز بدن در روز در حدود ۱۴ تا ۱۶ میلی گرم است. شما می توانید با پیروی از رژیم غذایی حاوی مواد خوراکی دارای ویتامین B۳ یا نیاسین که در ادامه اشاره می شود، نیازهای بدن تان را تامین کنید.

تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان در حدود ۵۰ درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین B۳ را تامین می کند به طوری که هر ۱۰۰ گرم تخمه آفتابگردان حاوی ۸/۳ گرم ویتامین B۳ است.

قارچ

با افزودن هر ۱۰۰ گرم قارچ به رژیم غذایی تان، تنها ۵ میلی گرم از نیاز روزانه شما به ویتامین B۳ تامین می شود.

ماهی

ماهی تن یا قزل آلا از جمله غذاهای دریای حاوی مقادیر مورد نیاز ویتامین B۳ بدن هستند. به طوری که هر ۸۵ گرم ماهی تن پخته شده حاوی ۱۱/۸ میلی گرم و هر ۱۰۰ گرم قزل آلا حاوی ۸ میلی گرم ویتامین B۳ است.

مرغ

یک غذای خوشمزه تهیه شده از مرغ می تواند تامین کننده نیاز ویتامین B۳ بدن شما باشد به طوری که هر ۱۰۰ گرم مرغ حاوی ۱۳/۴ میلی گرم ویتامین B۳ است.

بادام زمینی

شما می توانید با خوردن بادام زمینی نیاز روزانه نیاسین خود را تامین کنید. در حدود ۱۰۰ گرم بادام زمینی ۱۲ میلی گرم ویتامین B۳ شما را فراهم کرده و ۹۰ درصد از نیاز روزانه شما را تامین می کند.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدخلقی را با این خوراکی ها بهبود دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..