تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایت رسما خواهان جدایی از وستهام شد

کد خبر: ۴۵۹۸۹۴

۱۰۶۱  بازدید

دیمیتری پایت، ستاره فرانسوی وستهام رسما از مسئولان این باشگاه درخواست جدایی کرده است.

ورزش سه: پایت که در وستهام تبدیل به یک ستاره جهانی شد و توانست در یورو 2016 جای ثابتی برای خود در تیم ملی فرانسه دست و پا کند، حالا خواهان جدایی از این باشگاه شده است.

پایت رسما خواهان جدایی از وستهام شد

اسلوان بیلیچ، مربی کروات وستهام ضمن تایید این خبر گفت: «خیلی جدی با یکی از بازیکنانم به مشکل برخورده ام و او کسی نیست جز دیمیتری پایت. او از 10 روز پیش درخواست جدایی کرده؛ اما به او گفته ام که با فروشش موافقت نخواهیم کرد. نمی خواهیم بهترین بازیکنمان را از دست بدهیم ولی پایت اصرار به جدایی دارد.

وقتی بازار نقل و انتقالات زمستانی گشوده شد، او درخواست خود را مطرح کرد. با رئیس باشگاه در مورد پایت صحبت کرده ام. جدایی پایت به خاطر پول نیست چون او چند ماه پیش قرارداد خود را تمدید کرده و 7.5 میلیون یورو حقوق می گیرد.

او از حضور در وستهام راضی بود و به همین دلیل قراردادش را تمدید کرد و حالا درخواست جدایی داده است. من و کادر فنی در همه حال پشت او بوده ایم و به همین خاطر غمگین، ناراحت و عصبانی هستم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایت رسما خواهان جدایی از وستهام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..