تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت کارگردان جوان از ساخت انیمیشن راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر 35

علی نوری اسکویی امسال با فیلم سینمایی انیمیشن «رهایی از بهشت» در بخش اصلی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

سعی کردیم سطح جذابیت و اکشن را بالا ببریمعلی نوری اسکویی کارگردان انیمیشن «پشت دروازه بهشت» که با نام «رهایی از بهشت» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت، به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقاط قوت این اثر گفت: این فیلم دو جنبه بارز دارد که مهمترین آن بحث فنی و تکنیکی است؛ چون به لحاظ تکنیکال می تواند صحنه های مهیج و سکانس های اکشن را برای مخاطب ایجاد کند که به نحوی می توان گفت نوآوری کرده است.
 
وی افزود: سینمای بدنه ما به سینمای اکشن علاقه مندی نشان داده اما در حد زیاد نتوانسته رفع نیاز کند. ما سعی کردیم با خلق جذابیت ها این نیاز را مرتفع کنیم.  
 
نوری ادامه داد: نکته بعد شکل روایی داستان غیرخطی و چند لایه آن است که می تواند جذابیت هایی را برای مخاطب خاص فیلم رقم بزند. پس با این دو شاخصه بارز به مخاطبان عام و خاص توجه شده است.  
 
این کارگردان با اشاره به حرف اصلی فیلم عنوان کرد: این فیلم روایت دنیای پیچیده بزرگترها با جهان ساده و زیبای بچه ها است، یعنی دعوتی برای انسان جهت برگشتن به خلوص کودکی خودش خواهد بود.  
 
این کارگردان تصریح کرد: پرداختن به موضوع این فیلم مدت ها دغدغه فکری من بود اما بستر و شرایط روایی مناسبی ایجاد نمی شد که خوشبختانه به وجود آمد و این کار سخت با رضایت به سرانجام رسید و امیدوارم مخاطبان نیز راضی باشند.
 
نوری اسکویی درباره فضای انیمیشن سینمای ایران بیان کرد: سینمای انیمیشن ما پویاست و نمی توانیم ادعا کنیم تمام و کمال به آن چیزی که مخاطب امروز نیاز دارد، دست پیدا کردیم؛ اما سرعت رشد این سینما بسیار خوب است و نقاط عطف خوبی را تجربه کردیم. چنانچه انیمیشن های"تهران 1500"و"شاهزاده روم"هرکدام در زوایایی از سینمای انیمیشن موفق بودند و امیدواریم"رهایی از بهشت"نیز جنبه های دیگری از این سینما را به تصویر بکشد.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت کارگردان جوان از ساخت انیمیشن راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر 35»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..