تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالا نسخه موبایل تلگرام نیز به امکان تغییر پوسته مجهز خواهد شد

تنها ساعاتی پس از انتشار نسخه جدید تلگرام دسکتاپ و اضافه شدن امکان تغییر پوسته در آن، اکانت رسمی تلگرام در توئیتی از اضافه شدن امکان تغییر پوسته در نسخه "موبایل تلگرام" در آینده خبر داد.

مقاله‌های مرتبط:

ساعاتی پیش نسحه جدید تلگرام دسکتاپ منتشر شد و علاوه بر استفاده از طراحی متریال، شاهد اضافه شدن ویژگی بسیار کاربردی تغییر پوسته نیز بودیم که توسط آن کاربران می‌توانند به طور آزادانه اقدام به طراحی پوسته‌های مختلف، یا استفاده از نمونه‌های ساخته شده کنند. در این میان پوسته‌ی تاریک برنامه بیش از دیگر نمونه‌های منتشر شده مورد توجه قرار گرفت و در همین چند ساعتی که از انتشار نسخه جدید تلگرام گذشته است واکنش‌های مثبتی را به خصوص در رابطه با امکان تغییر پوسته‌ی نرم‌افزار شاهد هستیم

در این میان کاربرانی نیز با منشن کردن تلگرام در توئیت‌های خود، این پرسش را مطرح کرده بودند که "آیا می‌توانیم پوسته‌ی تاریک را برای نسخه موبایل هم داشته باشیم"؟ و خوشبختانه همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اکانت رسمی تلگرام به این پرسش جواب مثبت داده است و احتمالا به زودی و حتی شاید در نسخه بعدی تلگرام، شاهد این امکان یعنی تغییر پوسته در نسخه موبایلی تلگرام نیز خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالا نسخه موبایل تلگرام نیز به امکان تغییر پوسته مجهز خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..