تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بریتانیا پارکور را به عنوان ورزش به رسمیت شناخت

به گزارش ایسنا و به نقل ازInside the games، پروسه رسمی درخواست برای رسمی شدن ورزش پارکور در بریتانیا از سال 2013 آغاز شده بود. این درخواست در سال 2015 تایید شد و در سال 2016 با آن موافقت شد.

پارکور ورزش ی است که با نظم و هماهنگی بدنی همراه است و افراد از توانایی بدنی خود برای حرکت های آزادانه و سریع بر روی زمین و دیوار استفاده می کنند.

رسمی شدن پارکور در بریتانیا باعث می شود که مسئولان بتوانند از بودجه ی دولتی برای گسترش آن استفاده کنند.

رییس اتحادیه پارکور انگلیس در این باره می گوید: همه در تمام سنین می توانند این ورزش را انجام دهند. ما می توانیم با این فعالیت محدودیت های ذهنی و فیزیکی خود را به چالش بکشیم. خوشحالم که پارکور به عنوان یک ورزش به رسمیت شناخته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بریتانیا پارکور را به عنوان ورزش به رسمیت شناخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..