تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویسی: به دنبال جذب علی کریمی هستیم

 سرمربی سپاهان  گفت: باشگاه به دنبال کارهای علی کریمی است تا بتوانیم وی را به تیم خود اضافه کنیم.

به گزارش کاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده خراسان اظهار کرد: درگذ‌شت اسطوره انقلاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت می‌گویم. استراحت و ترمیم خوبی در نیم‌فصل داشتیم، آماده هستیم تا نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم و بتوانیم مردم را راضی کنیم. نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل نخست نتیجه خواهیم‌گرفت.

سرمربی سپاهان در خصوص مصدومان تیمش گفت: شجاع خلیل‌زاده را در اختیار نداریم. وی بازیکن ماست و قطعا در ادامه لیگ از وی استفاده خواهیم‌کرد.

وی درباره جذب علی کریمی بیان داشت:باشگاه به دنبال کار این بازیکن است تا بتوانیم وی را به تیم خود اضافه کنیم.

ویسی دررابطه با شایعه حضور هادی عقیلی در پدیده گفت: قبل از اینکه بیایم مدیریت باشگاه لیستی ۳،۴ نفره را به من داد و گفت از این بازیکنان صرف نظر کن، من برای عقیلی احترام قائلم اما تیم را جوان کرده‌ام.

وی در خصوص جذب حسن‌زاده با وجود عملکرد ضعیف چند ماه اخیرش گفت: من عاشق کار کردن با چنین بازیکنانی هستم. بازیکنانی مثل عنایتی،  مبعلی و حسن‌زاده بازیکنانی هستند که فوتبال را می‌دانند و می‌دانم که وی می‌تواند به بهترین بازیکن ممکن تبدیل شود.

ویسی  در خصوص کلاس‌های دانش‌افزایی که برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری چنین کلاس‌هایی خیلی خوب است، همه ما از مربی تا دانشجو و مهندس به دنبال یادگیری هستیم. اما کاش کلاس‌‌ها به شکلی باشد که بتوانیم باشگاه‌های بزرگ را ببینیم تا بیشتر بیاموزیم.

سرمربی سپاهان افزود: متاسفانه این کلاس‌ها زمان خوبی برگزار نشد و درست زمانی که نیاز داشتیم بالای سر تیم خود باشیم و در نقل و انتقالات حضور داشته‌باشیم سر کلاس‌ها بودیم. امیدوارم در ادامه دوره بتوانیم به شکلی بهتر بهره بگیریم.

ویسی درخصوص جلساتی که قرار است بین مربیان ایرانی و کی روش برگزار شود، تصریح کرد: پیش از این جلساتی برگزار شد اما خروجی خوبی نداشت. متاسفانه بی‌احترامی‌هایی از طرف امثال من صورت گرفت که نگاهی حاکم می‌شد که مربی ایرانی بیش از کیروش می‌داند. باید از کی روش بادانشی که در ایران دارد استفاده کنیم و در فضایی دوستانه به بهترین شکل به جام جهانی برسیم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویسی: به دنبال جذب علی کریمی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..