تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق بد برای رامین رضاییان/عکس

ملی پوش پرسپولیس بازی سایپا را از دست داد.

به گزارش کاپ،رامین رضاییان که تلاش زیادی کرده بود تا سرخپوشان را در بازی مقابل سایپا همراهی کند،امروز در تمرین گروهی تیمش شرکت کرد اما پس از دقایقی دچار گرفتگی از ناحیه عضله کمر شد و تمرین را رها کرد.

او که از این اتفاق ناراحت شده بود در توضیح وضعیت خودعنوان کرد:خیلی سعی و تلاش کردم برای این بازی برسم ولی نشد.نمی دانم شاید قسمت نبود.امیدوارم به زودی خوب شوم.

پرسپولیس

از دست دادن بازی سایپا در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر برای رضاییان که این روزها مثل گذشته با انگیزه تمرین می کند،اتفاق بدی محسوب می شود و او حالا برای بازگشت به میدان روزشماری می کند.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق بد برای رامین رضاییان/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..