تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نزاع‌های فردی در نهاوند 41 درصد افزایش یافت/کاهش 28 درصدی سرقت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، سرهنگ منصور ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 9 ماهه امسال در شهرستان نهاوند وقوع انواع سرقت 28 درصد کاهش داشته است و خوشبختانه قتل کشف نشده‌ای در شهرستان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت نیز کشف کالای قاچاق در شهرستان نهاوند 22 درصد افزایش داشته است و عمده کالاهای قاچاق کشف شده شامل مواد خوراکی، لوازم صوتی و تصویری و پتو بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه کشف ریالی قاچاق  کالا در شهرستان نهاوند 22 درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: در 9 ماهه امسال ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در شهرستان نهاوند 716 میلیون تومان بوده که این رقم در مدت مشابه سال قبل 585 میلیون تومان بوده 22 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: نیروی انتظامی در امسال برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را سرلوحه کار خود قرار داده است و در این زمینه دستگیری افراد خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان نهاوند در 9 ماهه امسال 21 درصد افزایش داشته است.

ملکی با اشاره به عدم وقوع سرقت مسلحانه در نهاوند گفت: متأسفانه در تصادفات برون شهری نیز در شهرستان نهاوند در این مدت هشت درصد افزایش داشته‌ایم و دلایل عمده این امر زیرساخت‌های نامناسب در شهرستان است.

وی به توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف در شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال تعداد 5 هزار و 385 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در شهرستان نهاوند در زمینه تخلفات آلودگی‌های صوتی و مزاحمت‌ها توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اظهار داشت: 10 نقطه در شهرستان نهاوند مجهز به دوربین مدار بسته هستند که  پایش تصویری این 10 نقطه شهرستان در بحث امنیت روانی مردم، کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی تأثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به همکاری اصحاب رسانه نیازمند است، عنوان کرد: نقش مردم و رسانه‌ها در موفقیت نیروی انتظامی بسیار مهم و اثرگذار است و مشارکت این دو بخش با یکدیگر سبب ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه می‌شود.

ملکی با اشاره به مشکلات گسترش فعالیت در فضای مجازی گفت: متأسفانه عامل بروز مشکل و وقوع جرم در فضای مجازی‌ بی‌توجهی شهروندان ما به هشدارهای نیروی انتظامی و خصوصا پلیس فتا در این زمینه است.

وی تاکید کرد: بیشتر مشکلاتی که در فضای مجازی به وجود آمده است چند مورد مربوط به کلاه‌برداری و اغلب به مسائل حیثیتی و مزاحمت‌ها بوده است که در این زمینه خانواده‌ها و افرادی که از فضای مجازی استفاده می‌کنند باید نسبت به خطرات این فضا آگاهی لازم را کسب کنند و به هشدارهای پلیس توجه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند به آمار تماس‌های مردم با مرکز فوریتی پلیس 110 اشاره کرد و افزود: در 9 ماهه امسال تعداد 35 هزار و 623 مورد تماس از طرف همشهریان با سامانه 110 نهاوند برقرار شده است.

وی گفت: خوشبختانه مرکز 110 شهرستان نهاوند به صورت 24 ساعته آماده دریافت تماس‌های شهروندان است و همشریان می‌توانند هر مورد مشکوکی را به این سامانه منتقل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نزاع‌های فردی در نهاوند 41 درصد افزایش یافت/کاهش 28 درصدی سرقت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..