تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوگیری از خروج ۴۱۱ میلیارد ریال ارزبه ترکیه/کشف ۱۳۷کیلو مرفین

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر اصلانی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص خروج ارز از استان به خارج از کشور افزود: پیرو اخذ گزارشی مبنی بر اقدام یکی از کارکنان بانکها نسبت به اختلاس ۴۱۱ میلیارد ریال از وجوه بانک ومتواری شدن به کشور ترکیه باتوجه به حساسیت موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان چایپاره و استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده اولیه وآغاز تحقیقات تخصصی مشخص شد متهم با انتقال پول به حساب یک فردی معلوم قصد تبدیل وجه به ارز و حواله آن به خارج از کشور را دارد.

سردار اصلانی ادامه داد: در این راستا بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی حساب مزبور مسدود و یکی از همدستان متهم اصلی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد:درادامه پرونده تحقیقات برای دستگیری اختلاس گرادامه دارد که به محض دستگیری اطلاع رسانی لازم از سوی رسانه ها صورت خواهد گرفت.

کشف ۱۳۷ کیلوگرم مرفین در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه همچنین از کشف و ضبط ۱۳۷ کیلوگرم ماده مخدر مرفین از یک شبکه تهیه و توزیع موادمخدر در ارومیه خبر داد و افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک شبکه مواد مخدر در این شهرستان فعالیت می کند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سردار اصلانی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم، محل فعالیت شبکه را در یکی از روستاهای اطراف ارومیه شناسایی کرده و آنجا را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در بازرسی از این محل ۱۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین کشف و سه نفر متهم دستگیر شدند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

 آذربایجان غربی از جمله مسیرهای ترانزیت مواد مخدر به شمار می رود که به همین علت سالانه دهها تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان کشف می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوگیری از خروج ۴۱۱ میلیارد ریال ارزبه ترکیه/کشف ۱۳۷کیلو مرفین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..