تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم بزگداشت الله هاشمی رفسنجانی در حرم رضوی

مراسم بزگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور پرشور مردم و مسئولان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مراسم قاریان بین المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) در سوگ یار دیرین امام و رهبری و کسی که در دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی از اصلی‌ترین و جدی‌ترین افراد نهضت بود، مرثیه سرایی کردند.

در این مراسم عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ایشان را عالمی فرهیخته و مبارزی خستگی ناپذیر نامید که 60 سال از دوران پر برکت زندگی خود را در راه تعالی کشور و دفاع از ارزش‌های اسلامی صرف کرده است.

آیت الله محمد هادی عبدخدایی با اشاره به تشییع با شکوه پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاطرنشان کرد: این تشییع با شکوه، تجلی از وحدت ایران اسلامی بود و نشان داد تمام گروه‌ها و جناح‌ها با وجود اختلاف نظرها و دیدگاه‌ها در پرتوی ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب با یکدیگر متحد هستند و همبستگی دارند.

وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه مایه انسجام ملت ماست، مسئولان نظام را به خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم توصیه و اظهار کرد: تمام پست‌ها و جایگاه‌ها در این دنیا فانی و نابود شدنی است و آنچه باقی خواهد ماند عمل خیر و نام نیک انسان است.

وی با بیان اینکه انسان سالک الی الله باید در هر شرایطی خود را در محضر خداوند متعال بداند، تصریح کرد: نظام مقدس اسلامی بزرگترین موهبت و نعمت الهی بوده که خداوند متعال امروز به مردم کشور ما ارزانی داشته است، پس از حکومت امیرالمومنین علی(علیه‌السلام) تا کنون شیعه حکومتی نداشته و 1400 سال است که برای برپایی نظام اسلامی مجاهت و تلاش می‌کند و شهید می‌دهد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ما از این نعمت برخوردار هستیم.

آیت الله محمد هادی عبدخدایی گفت: روزی در این کشور فرد فاسدی که دست نشانده آمریکا و انگلیس بود، حکمرانی می‌کرد، اما امروز یک عالم مجاهد جامع الشرایط در راس این کشور قرار دارد، که خود در اطاعت از اوامر الهی و پرپایی ارزش‌های اسلامی در کشور پیشقدم است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر یکشنبه 19 دی ماه، بر اثر عارضه قلبی در سن 82 سالگی دارفانی را وداع گفت و روز سه شنبه هفته جاری با حضور انبوه مردم قدرشناس ایران اسلامی تشییع شد و در جوار امام خمینی(ره) آرام گرفت.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم بزگداشت الله هاشمی رفسنجانی در حرم رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..