تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید فیلم کوتاه«آوای زمین »درنیشابور

تصویر برداری فیلم کوتاه « آوای زمین » به کارگردانی «مسعود عین آبادی» از فیلم سازان انجمن سینمای جوان نیشابور به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور گفت: فیلم کوتاه « آوای زمین » به مجری طرحی انجمن سینمای جوان نیشابور کلید خورد و در حال حاضر مراحل تدوین آن طی می شود.

مسعود سلیمانی سپهرافزود: فیلم کوتاه« آوای زمین » بامحوریت دنیای کودکی وحفظ وتحکیم بنیاد خانه وخانواده ساخته شده است و سعی دارد تا رویا وآرزوهای کودکان از آینده وخانواده به تصویر بکشد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه « آوای زمین » داستان مردی است که با مرگ دختر وداماد خود روبرو شده است و دوباره به خود باز می گردد.

رییس انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابورگفت:این فیلم به تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوان دفتر نیشابورو نویسنده و کارگردانی مسعود عین آبادی وتصویربرداری جعفر عمارلو،برنامه ریز ومدیر تولید حسین حکیمی وعکاس مسعود دهنوی جلوی دوربین رفته است ونازنین زهرا پویش وسبیکه شوریابی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

سلیمانی سپهر تصریح کرد: « آوای زمین » دومین تجربه نویسندگی وکارگردانی این فیلمساز جوان نیشابوری است که دوره آموزش فیلمسازی خود را در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نیشابور سپری کرده است .

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید فیلم کوتاه«آوای زمین »درنیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..