تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از پل روگذر مقداد تا پایان هفته آینده

مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداری از بهره‌برداری از پل روگذر تقاطع غيرهمسطح مقداد تا پايان هفته آينده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ حلوايي‌زاده،مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداری با اشاره به وضعيت تقاطع غيرهمسطح مقداد اظهار كرد: اين تقاطع در كمربندي امام علي با بلوار ۷۰ متري عمارياسر واقع شده كه تمام دسترسي‌هاي بلوار عمار ياسر به ورودي شهر از طرف تهران و كاشان را تأمين مي‌كند.
 
وي خاطرنشان كرد: شهرداري قم كارفرمايي اين پروژه را با اعتباري بالغ بر ۳۵ ميليارد تومان برعهده دارد و قرارداد آن با شركت آبادراهان پارس منعقد شده است.
 
مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري با بيان اينكه اين پروژه از دو بخش روگذر واقع در بلوار امام علي و شبدري كامل تشكيل شده است، گفت: اكنون رمپ و لوپ‌هاي قسمت شمالي به طور كامل تكميل شده، طي روزهاي گذشته روگذر از سمت ميدان ولي عصر به سمت ميدان ۷۲ تن تكميل شده بود.
 
 وی افزود:‌ تا پايان هفته آينده قسمت روگذر از سمت ميدان ۷۲ تن به سمت ميدان ولي عصر تكميل مي‌شود و به بهره‌برداري خواهد رسيد.
 
حلوايي‌زاده گفت:‌ پس از تكميل اين محور، مسير انحرافي ايجاد شده تبديل به محل كارگاه براي تكميل رمپ و لوپ‌هاي جنوبي تقاطع مي‌شود، با توجه به تمهيدات لازم حداكثر تا پايان ماه آينده كل تقاطع به صورت شبدري كامل و روگذر تكميل و به بهره‌برداري مي‌رسد.
 
  وي با اشاره به اهداف پروژه تقاطع غيرهمسطح مقداد خاطرنشان کرد: با اين پروژه امكان دسترسي بلوار ۷۰ متري عمارياسر به ميدان ۷۲ تن و ميدان ولي عصر به بلوار عمار ياسر مهيا مي‌شود و بلوار عمار ياسر از بن بست خارج مي‌شود، بار ترافيكي خيابان ۱۹ دي نيز كاهش پيدا مي‌كند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از پل روگذر مقداد تا پایان هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..