تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت عدم ساماندهی مزار شهدای گمنام مخالفت میراث فرهنگی است

ساعت: 14:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004690

رئیس شورای شهر گفته علت اینکه تاکنون مزار شهدای گمنام نقده ساماندهی نشده، مخالفت میراث فرهنگی است چرا عقیده دارد قالاباشی یک مکان باستانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای شهر نقده در گفتگو با خبرنگار سولدوز خبر گفته در سال های گذشته اعتباری برای ساماندهی مزار شهدای گمنام نقده به حساب بنیاد شهید واریز شد و فکر میکنم هنوز هم در حساب آنها باشد.

سید مهدی علوی علت تاخیر در ساخت مزار برای شهدای گمنام نقده را اعتراض میراث فرهنگی عنوان کرد و گفت: ما شرط کرده ایم هر چقدر برای ساماندهی مزار شهدای نقده هزینه شود شهرداری هم از محل اعتبارات داخلی همان مقدار کمک کند اما مخالفت میراث فرهنگی با ساخت مزار برای این سه شهید در قالاباشی بخاطر آنکه اعتقاد دارد این تپه جزو میراث باستانی است تاکنون مانع تحقق این امر شده است.

گفتنی است عدم ساماندهی مزار شهدای گمنام نقده که از سال 88 در قالاباشی نقده تدفین شده اند حالا پس از 7 سال باعث رنجش مردم و خانواده شهداء شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت عدم ساماندهی مزار شهدای گمنام مخالفت میراث فرهنگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..