تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باند سارقان احشام در نقده متلاشی شد

ساعت: 14:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004685

سه مجرم سابقه داری که در روستاهای نقده اقدام به سرقت گاو و گوسفند می کردند توسط پلیس دستگیر و به جرمشان اعتراف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده انتظامی شهرستان نقده در گفتگو با خبرنگار سولدوز خبر از دستگیری باند سارقان احشام خبر داد و گفت در این رابطه ۳ نفر مرد دستگیر شدند که تاکنون به ۶فقره سرقت اعتراف کردند.


سرهنگ رسول موذن افزود این سارقان که سابقه دار و بومی همین منطقه بودند با شناختی که از محل های نگهداری دام در روستاهای اطراف داشتند دست به سرقت میزدند که به دست پلیس دستگیر شدند.

وی به دامداران توصیه کرد برای جلوگیری از سرقت دام و احشام موارد ایمنی و پلیسی را رعایت کنند و در صورتی که محل نگهداری دامهایشان دور از روستا قرار دارد حتما از افراد مطمئنی برای نگهبانی استفاده کنند.

فرمانده انتظامی نقده همچنین استفاده از دوربین های مدار بسته، استفاده از حصار و حفاظهای محکم، عدم حرکت دام در شب از جاده ها و قرار دادن درب ورودی محل نگهداری دام در حیاط را از مهمترین روش های جلوگیری از سرقت دام و احشام توسط سارقان حرفه ای عنوان کرد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باند سارقان احشام در نقده متلاشی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..