تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زرشک در درمان بیماریهای کبدی و بی خوابی موثر است

ساعت: 13:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004478

یک کارشناس طب سنتی در اردبیل گفت: زرشک در درمان بیماریهای کبدی و صفراوی ، دل درد و بی خوابی موثر است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر، مریم صادقی کارشناس طب سنتی گفت: زرشک دارای طبع سرد و خشک بوده و از آن در تهیه انواع غذاها استفاده می شود.میوه زرشک ترش مزه بوده در آشپزی و تهیه انواع نوشیدنی ها به کار می رود.

به گفته این کارشناس طب سنتی، میوه زرشک، خلط آور، ضد سرفه و درمان کننده بیماریهای کبدی و کاهنده فشار خون و تصفیه کننده خون می باشد.

این کارشناس ارشد طب سنتی در ادامه با اشاره به خواص زرشک گفت: این میوه در درمان بیماریهای کبدی و صفراوی ، دل درد و بی خوابی موثر است.

صادقی با بیان اینکه از آب زرشک یا جوشانده ریشه آن برای درمان ناراحتی های رحمی زنان استفاده می شود گفت: آب زرشک برای کم اشتهایی ، افسردگی، مسمومیت شدید و همچنین برای دفع سموم و کاهش عطش بسیار مفید است.

وی به مضرات استفاده از زرشک اشاره کرد و افزود: مصرف ریشه درخت زرشک برای خانم های باردار مضر است و در زیاده روی خوردن آن باعث نفخ معده و ایجاد یبوست در افراد می شود.

صادقی گفت: برای افرادی که دارای طبع سردمزاج هستند مصرف زرشک  تو صیه نمی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زرشک در درمان بیماریهای کبدی و بی خوابی موثر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..