تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران فیلم سینمایی یتیم خانه ایران در صومعه سرا

ساعت: 13:50 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004336

به همت عوامل جشنواره فیلم عمار فیلم سینمایی یتم خانه ایران در صومعه سرا به نمایش در می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر: به همت عوامل جشنواره فیلم عمار در شهرستان صومعه سرا فیلم سینمایی “یتیم خانه ایران” در روز  ششم بهمن ماه ۹۵  در سالن فارابی این شهرستان به نمایش در می آید.

گفتنی است بلیط این فیلم نیم بها بوده و از شنبه میتوانید در فروشگاه غدیر خم، مساجد جامع، امام حسین (ع) و جعفری و یا با برقراری تماس به این شماره ۰۹۳۳۲۲۶۰۳۷۱ بلیط را تهیه کنید.

داستان فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» در سال ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند. قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد. این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد

در این فیلم، بازیگرانی چون علی رام نورایی، جعفر دهقان، علی شادمان  و … به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران فیلم سینمایی یتیم خانه ایران در صومعه سرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..