تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اراک جزء 3 استان برتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر/ رفع محرومیت مناطق روستایی از اولویتهای دولت

جلسه کارگروه اجتماعی استان مرکزی با حضور وزیر کشور و فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور در اراک برگزار شد.

اراک جزو 3 استان برتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر/رفع محرومیت مناطق روستایی از اولویت های دولت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  وزیر کشور در جلسه کارگروه اجتماعی استان مرکزی گفت: تلاش در حوزه اجتماعی از مهمترین اولویت های وزارت کشور بوده و تمام اقدامات لازم برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اجتماعی با برنامه ریزی دقیق ومطالعات علمی وعملیاتی بکار گرفته شده است.

رحمانی فضلی  نشاط سیاسی و حفظ آرامش سیاسی را از اولویت های حوزه سیاسی کشور دانست وبلوغ و رشد سیاسی در کشور را نوید دهنده انتخاباتی پرشور در اردیبهشت سال آینده عنوان کرد.

 وزیر کشور ادامه داد :توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و رفع محرومیت مناطق روستایی از اولویت های دولت است و اختصاص هزارو500میلیارد تومان در بودجه سال 96وشش هزار میلیارد تومان در برنامه ششم توسعه از جمله اقدامات برای توزیع عادلانه امکانات در کشور است.

 رحمانی فضلی گفت:  افزایش ظرفیت مراکز درمان وترک اعتیاد از برنامه ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر است وظرفیت نگهداری وترک اعتیاد مثلا در تهران از500نفر به هشت هزار نفر رسیده و تا پایان سال به 12هزار نفر خواهد رسید.

وی گفت: بهترین راه حل مبارزه با اعتیاد پیشگیری است و سیاست دولت اجتماعی کردن و مردمی شدن مبارزه با آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد است و وزارت کشور از همکاری نهادهای مردمی در مبارزه با اعتیاد در جامعه استقبال می کند.

هچنین علی مویدی قائم مقام ستاد کشوری مبارزه با مواد مخدر در جلسه کارگروه اجتماعی استان گفت:استان مرکزی در بخش مبارزه و پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر جزسه استان برتر کشور است.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اراک جزء 3 استان برتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر/ رفع محرومیت مناطق روستایی از اولویتهای دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..