تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم والیبال بانوان ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

به گزارش ایرنا، این تیم روز پنجشنبه در دیدار پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر با برتری سه بر صفر مقابل شهرداری تبریز موفق شد بدون باخت نیم فصل لیگ برتر را با قهرمانی به پایان برساند.
تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان در این دیدار که در سالن اقدامی تبریز برگزار شد، توانست حریف تبریزی خود را با امتیازهای 25بر 6، 25بر 18 و 25بر 16 شکست دهد.
تیم بانک سرمایه نزدیک ترین تیم به سبزپوشان اصفهانی نیز در شیراز به مصاف پارس مهر این شهر رفت و با شکست این تیم با 15 امتیاز در رده دوم ایستاد، تیم دانشگاه آزاد نیز تیم پارسه را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.
ذوب آهن اصفهان در فصل قبل لیگ برتر والیبال بانوان باشگاههای کشور در رده سوم این رقابت ها قرار گرفت.
پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران در سال 1395 از چهارم آذرماه با حضور هفت تیم آغاز شد.
تیم های گاز تهران، پارس، دانشگاه آزاد اسلامی، ذوب آهن اصفهان، سایپا تهران، بانک سرمایه و شهرداری تبریز در این رقابت ها شرکت می کنند.
ت / 6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم والیبال بانوان ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..