تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشتمین دوره رقابت های لیگ تکواندو نونهالان قزوین برگزار می‌شود

طیار تقی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هشتمین دوره رقابت های لیگ تکواندو نونهالان استان قزوین با حضور 9 تیم از قزوین و یک تیم از استان گیلان در بخش پسران کار خود را از فردا در خانه تکواندو قزوین آغاز کرده و این رقابت ها تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: لیگ تکواندو نونهالان استان قزوین در بخش پسران با حضور تیم های مبارز الوند، تختی تاکستان‌، رکورد الوند، میثاق الوند، پیشتازان قزوین، شفت رشت، خانه تکواندو قزوین، آکادمی سپهر، المپیای الف و ب زیباشهر برگزار می شود.
تقی پور ادامه داد: این رقابت ها از فردا /24 دی ماه/ ساعت 9 صبح به میزبانی خانه تکواندو قزوین آغاز و با 10 دیدار هفته اول و دوم آن پیگیری می شود.
وی در پایان یادآور شد: تیم عسکری رشت در دوره گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ نونهالان استان قزوین را کسب کند.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشتمین دوره رقابت های لیگ تکواندو نونهالان قزوین برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..