تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرکی : به دنبال سه امتیاز دیدار پرسپولیس هستیم /حسن زاده به دلیل فنی جدا شد

به گزارش ایرنا ، حسین فرکی امروز (پنجشنبه) ‌درنشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر تیم پرسپولیس با بیان اینکه فردا نخستین دیدار نیم فصل خود را برابر قهرمان نیم فصل برگزار خواهیم کرد، افزود: متاسفانه قرعه ای که به ما خورد خوب نبود اما با این حال و در پنج هفته اول نتایج قابل قبولی کسب کردیم.
وی افزود: اولین گام ما بازی برابر با پرسپولیس است و سعی داریم با تلاش بازیکنان و تغییراتی که در نیم فصل به سختی بوجود آوردیم هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: به دلیل انجام بازی معوقه هفته پانزدهم تقریبا فرصتی در نیم فصل برای آماده سازی نداشتیم اما این شرایط را پذیرفته و خود را برای رویارویی با تیم پرسپولیس آماده کردیم.
فرکی دیدار فردای تیمش را با تیم پرسپولیس را دیدار برابرتیم ملی عنوان کرد واظهارداشت: ‌پرسپولیس ملی پوشان زیادی درتیم ملی دارد و دیدار ما برابر این تیم مشابه بازی با تیم ملی است البته ما درهفته بعد هم با تیم استقلال یک بازی ملی را پیش رو داریم.
وی با گلایه از رفتاربرخی هواداران تیم استقلال تهران درباره توضیحات درباره تیم پرسپولیس ادامه داد:‌هروقت درباره تیم پرسپولیس صحبت می کنم هواداران تیم استقلال به من خورده می گیرند برای هواداران این تیم احترام زیادی قائل هستم و به وقتش درباره این تیم نیز اظهار نظر خواهم کرد.
ادامه دارد....
ورزشی **9144**1601** خبرنگار : رضا رمضانی ** انتشاردهنده : شهناز حسنی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرکی : به دنبال سه امتیاز دیدار پرسپولیس هستیم /حسن زاده به دلیل فنی جدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..