تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین هواپیمای جدید ایرباس وارد آسمان ایران شد

کد خبر: ۴۵۹۸۵۶

۵۱۹۳  بازدید

اولین هواپیما از صد فروند هواپیمای جدید ایرباس خریداری شده از سوی ایران ایر وارد آسمان ایران شد.

خبرگزاری ایلنا: پس از گذشت 20 روز از عقد قرارداد خرید 100 فروند هواپیمای ایرباس اولین فروند از این هواپیماها وارد آسمان ایران شد.

این هواپیما از سری هواپیماهای ایرباس 321 با علامت سبکی EP-IFA است که از هوایپماهای تایپ باریک پیکر و میان برد است و ظرفیت آن برای ظرفیت 195 مسافر طراحی شده است.

اولین هواپیمای جدید ایرباس وارد آسمان ایران شد 
طبق گفته فرهاد پرورش مدیر عامل ایران ایر این هواپیماها برای پروازهای داخلی طراحی شده است اما می‌توان برای پروازهای خارجی هم از آن استفاده کرد همچنین طبق گفته اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به ایلنا تا پایان سال 2017 حداقل 10 فروند هواپیمای ایرباس جدید وارد ناوگان ایران ایر خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین هواپیمای جدید ایرباس وارد آسمان ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..