تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کارگاه ارتقای تاب آوری طرح امید اجتماعی در گناوه

کارگاه آموزشی توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی بانوان در قالب طرح امید اجتماعی استان در گناوه با موضوع چگونه با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنیم برگزار شد.

برگزاری کارگاه ارتقای تاب آوری طرح امید اجتماعی در گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس هیات مدیره این موسسه درحاشیه برگزاری این آئین گفت: :این موسسه ازسوی فرمانداری به عنوان نماینده و مجری این طرح که از ابتکار و ایده استاندار بوشهر است ، انتخاب شده و زنان خانه دار در اولویت قرار گرفته اند.

آمنه سلیمان شعار افزود: بااجرای این طرح 10 مهارت زندگی شامل مهارت خودآگاهی ،همدلی ، برقراری رابطه موثر ،ارتباط بین فردی ،کنترل خشم، مدیریت استرس ،کنترل هیجانات و تصمیم گیری در 6 جلسه به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

وی گفت: این موسسه مردم نهاد از سال 87 فعالیت خود را آغاز و برنامه های متعددی در سطح شهر از جمله طرح بزرگ بینایی سنجی، کارگاه های آموزش پیش از ازدواج ، فرزند پروری ، مهارت های زندگی و پیشگیری از معلولیت ها را اجرا می کند.

کارشناس امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی گناوه و مدرس این دوره هم گفت: یکی از ویژگی های انسان سالم و موفق ،مهارت و توانایی برقراری ارتباط موثر و سازنده با دیگران است که از بدو تولد تا زمان حیات آموختنی است .

مینا شهابی افزود: مهارت افزایی از طریق ارتباط با دیگران به فرد کمک می کند تا بتواند نظرات ،عقاید، خواسته و نیازهای خود را ابراز و هنگام نیاز تقاضای کمک و راهنمایی کند.

انتهای پیام /پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کارگاه ارتقای تاب آوری طرح امید اجتماعی در گناوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..