تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وفاداری ژوزه مورینیو به خانواده‌اش

ژوزه مورینیو با حضور در کنار همسرش که عمل جراحی داشته نشان داد که مرد خانواده است.

وفاداری ژوزه مورینیو

 ژوزه مورینیو طی دو روز، دو بار به پرتغال سفر کرده تا در کنار تامی، همسر ۵۱ ساله‌اش باشد که به تازگی عمل جراحی فوری انجام داده است. آقای خاص هر بار صبح با جت اختصاصی مسافت ۲۱۰۰ مایلی را از انگلیس به پرتغال سفر کرده و سپس شب هنگام به منچستر بازگشته است. سرمربی پرتغالی منچستریونایتد روز جمعه در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد و شب گذشته هم مردانش را در هفته نوزدهم لیگ برتر به پیروزی ۲ بر یک مقابل میدلزبورو سوق داد.

همسر سرمربی شیاطین سرخ در بیمارستانی در شهر لیسبون مورد عمل جراحی قرار گرفته و بستری شده  است. بر اساس گزارش نشریه «سان» عمل فوری همسر مورینیو به دلیل عوارضی بوده که به خاطر عمل جراحی که وی پیش از این انجام داده بود، صورت گرفته است.

یک منبع نزدیک به خانواده مورینیو گفت: «همسر مورینیو چاره‌ای جز عمل جراحی مجدد نداشته و باید هر چه سریع‌تر این عمل را انجام می‌داد. این کریسمس خیلی دشوار بود، اما ژوزه حرفه‌ای باقی ماند و روی دو چیز یعنی خانواده و فوتبال که برای وی خیلی مهم است، تمرکز کرد. مورینیو برای حمایت و دادن دلگرمی به تامی به لیسبون آمد و نه خسته بود و نه شکایتی بابت این موضوع داشت. تمام چیزی که ژوزه می‌خواهد این است که همسرش دوباره سلامتی خود را باز یابد.»

قرار بود مورینیو مانند سال‌های گذشته برای گذراندن تعطیلات سال نو میلادی به همراه خانواده‌اش یعنی همسرش، دختر ۲۰ ساله‌اش و پسر ۱۷ ساله‌اش به برزیل سفر کنند، اما عمل جراحی مادر خانواده این سفر را لغو کرد.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

همسر و فرزندان مورینیو+ تصاویر

دوازده لحظه جنجالی ژوزه مورینیو+تصاویر

خوزه مورینیو و فرزندانش +عکس

موضعگیری جنجالی همسر سرمربی جدید رئال علیه مورینیو +عکس

پسر ژوزه مورینیو، طرفدار دو آتشه لیونل مسی +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وفاداری ژوزه مورینیو به خانواده‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..