تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدینیو: به مسی گفتم از فوتبال لذت ببر

کد خبر: ۴۵۹۸۴۲

۱۸۰۶  بازدید

رونالدینیو، ستاره برزیلی و سابق بارسا در مورد مشاوره خود به مسی و بزرگترین دستاورد خود با لباس بارسا صحبت کرد.

ورزش سه: رونالدینیو در فصل 2003 به کاتالان ها ملحق شد و معمار موفقیت های بارسا در ابتدای هزاره جدید بود. او 2 سال لقب بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد و عامل اصلی سلطه بارسا بر اروپا بعد از 13 سال لقب گرفت.

رونالدینیو گفت: "شنیده بودم که در تیم جوانان بارسا، بازیکنی با شماره 10 به میدان می رود که هم شبیه من بازی می کند و از لحاظ فیزیکی نیز شرایطی مشابه من دارد.

پس من و هم تیمی هایم برای تماشای بازی ها او به تمرینات تیم جوانان رفتیم و همان جا متوجه شدم که او فراتر از یک بازیکن معمولی خواهد شد زیرا سبک بازی متفاوتی از خود ارائه می داد.

پس به کادر فنی گفتم که از مسی بخواهند برای حضور در تمرینات تیم بزرگسالان به ما ملحق شود. زمانی که مسی به تمرینات بیاید، همان طور که بازیکنان برزیلی در مورد رونالدینیو صحبت می کنند، جوانان بارسا نیز درباره لیونل مسی حرف خواهند زد.

اما من از شما می خواهم تا از طرف من نصیحتی به او داشته باشید. او باید سعی کند با شادی و آزادانه فوتبال بازی کند و از بازی کردن لذت ببرد".

رونالدینیو در مورد بزرگترین دستاورد خود در بارسا گفت: "زمانی که بارسلونا پیوستم، رئال مادرید قدرت اول اسپانیا بود اما ما موفق شدیم بارسلونا را تبدیل به قدرت اول اسپانیا و اروپا کنیم و دیگر همه بازیکنان آرزو داشتند به بارسا ملحق شوند".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدینیو: به مسی گفتم از فوتبال لذت ببر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..