تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خراسان جنوبی برای دومین بار میزبان جشنواره فیلم فجر

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال و برای دومین بار در آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می شود.

خراسان جنوبی برای دومین بار میزبان جشنواره فیلم فجربه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اکران فیلم‌های این جشنواره در مراکز استان ها از ١٦ تا ٢٦ بهمن ماه گفت: قرار است بعد از انتخاب و معرفی آثار ٢٠ فیلم در٤٠ سئانس در آمفی تئاتر فرزان این اداره کل اکران شود.

سیدعلی زمزم با بیان اینکه از ١٦ تا ٢٦ بهمن ماه فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در بیرجند اکران می‌شود، اظهار داشت: این رویداد بزرگ با هدف ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر تولید ملی در استان و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در بیرجند برگزار خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به نقل از معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان عنوان کرد: امسال برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز کمک گرفته می‌شود تا شرایطی به وجود بیاید که بخش عمده‌ای از هم‌استانی‌ها، بتوانند فیلم‌ها را ببینند.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن ‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خراسان جنوبی برای دومین بار میزبان جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..