تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمنامه‌‌نویس «کارگر ساده نیازمندیم» چه فیلم‌هایی را در جشنواره می‌بیند؟

پدرام کریمی گفت: دوست دارم در جشنواره فیلم فجر چند فیلم را حتما ببینم؛ فیلم‌هایی مثل ...

پدرام کریمی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیش بینی اش از میزان استقبال منتقدان از فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» اظهار داشت: برای نظر دادن فیلم های دیگر را هم باید ببینیم، در این دوره از جشنواره سخت گیری ها بیشتر هم بوده و همه فیلم هایی که در جشنواره شرکت کردند از سطح کیفی بالایی برخورارند.
 
وی در خصوص ویژگی های فیلم کارگر ساده نیازمندیم عنوان کرد: فکر می کنم که کارگر ساده نیازمندیم از فیلمنامه جذابی برخوردار است و بازی های قابل توجهی دارد. به خصوص بازی بهرام افشاری که بسیار دیده خواهد شد و البته وی از سابقه تئاتری بالایی هم برخوردار است. به غیر از این ها، کار کارگردانی هوشمندانه و طراحی صحنه هم خوب است و بر این اساس، فکر می کنم این فیلم نظر منتقدان و تماشاگران حرفه ای سینما را جذب کند.
 
وی عنوان کرد: در کارگر ساده نیازمندیم با دو مضمون مهاجرت و کار طرف هستیم که این دو بحث از دغدغه های اجتماعی هستند. البته من در کار های قبلی نیز به این دو بحث پرداخته ام و از دغدغه های من محسوب می شود.
 
کریمی در پاسخ به این سوال که فیلمی که ساخته شد تا چه حد منطبق بر تصور کریمی به عنوان فیلمنامه نویس بود، گفت: منوچهر هادی از دوستان قدیمی من است و از زمانی که در حال ورود به سینما بودیم، همدیگر را می شناختیم. به همین خاطر ذهنیت هایمان خیلی به هم نزدیک است و منوچهر هادی هم کارگردانی است که همیشه در کارگردانی به متن اضافه می کند و این خیلی ویژگی خوب و بزرگی است و فیلمنامه ای که من نوشتم منطبق بر نظر هر دو ما است.
 
وی در خصوص آن که این فیلم در بخش خودش، یعنی فیلمنامه چه قدر احتمال کاندید شدن و جایزه گرفتن دارد، گفت: من خودم جایزه گرفتن را دوست دارم اما دیده شدن فیلم برایم مهم تر است و فکر می کنم، همین که امسال با وجود این حجم از سخت گیری‌ها در بخش مسابقه شرکت کردیم، جایزه مان را گرفته ایم.
 
وی در خصوص آن که دوست دارد چه فیلم هایی را در جشنواره امسال ببیند، اظهار داشت: مادری را دوست دارم ببینم به این دلیل که رقیه توکلی از دوستان قدیم من است و می دانم که کارگردانی خوب است. همین طور سیاوش حقیقی تهیه کننده مادری دوست من است و قرار است که کار بعدی من را هم وی تهیه کند.
 
کریمی ادامه داد: سد معبر را دوست دارم ببینم، چون فیلمنامه‌اش را سعید روستایی نوشته است و انزوا را خواهم دید، چون شنیده ام که فیلم خوبی است.
 
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمنامه‌‌نویس «کارگر ساده نیازمندیم» چه فیلم‌هایی را در جشنواره می‌بیند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..